måndag 26 januari 2009

Måndag once again


Första skoldagen efter helgen idag, var inte lika segt som jag hade trott. Dagen gick faktiskt ganska snabbt. Vi fick reda på våra historieprov resultat imorse också. Tro det eller ej, men jag fick faktiskt G. Eller, jag klarade det egentligen inte men det skiljde bara en halv poäng så Maria var snäll & gav mig G iallafall :M jag lovade också att jag ska göra bättre ifrån mig på nästa prov, eftersom att hon vet att jag kan bättre. Bättre & bättre vet jag inte om jag kan, men bättre än nästan IG vet jag att klarar av. Betygsmässigt så ligger jag iallafall mellan G & VG så om jag ska ha ett VG så får jag nog skärpa mig lite. Men ett G liksom? Det är inte illa det heller, bara man klarar kursen så är jag nöjd.
Jaha vad händer idag då? Inte så mycket, Simon är sjuk så han ska vara hemma & vila & jag ska väll göra detsamma. Ska ligga & gosa med min sjukt keliga katt :) Hon har faktiskt blivit lite mysigare nu efter kastreringen måste jag säga, eller inte för att hon inte va mysig innan men nu är hon mer lugn & springer inte iväg så fort man vill mysa lite. TV-antenn fick vi aldrig se henne i :( lite av en besvikelse faktiskt, hade blivit snygga kort, haha! Men det är väll skönt för henne att slippa den där saken, man kan ju tänka sig själv hur det skulle vara att springa runt med den där saken runt halsen som ett fån.
Nu ska jag som sagt lägga mig & vila en stund, innan mamma kommer hem med piiizza :M måste passa på & äta nu innan tandställningen sitter på plats..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar