måndag 10 augusti 2009

Bad morning

Ingen vidare förmiddag för mig inte..
Farmor skjutsade oss till mamma runt tolv, kom dit & gissa om jag inte hittade mina nycklar. Gick runt till altanen & såklaart så var det stängt där precis idag när det annars är öppet varje dag så att Lina ska komma in. Men nej precis idag så var det stängt. Ringde mamma, & hon orkade inte cykla hela vägen hem & tillbaka. & det kan jag ju förstå, men vi orkade inte heller cykla hela vägen till kanthal så vi åkte hit till Lisa istället. Får väll åka hem lite senare & äta osv.
Så nu sitter jag här hos Lisa. Therese står i duschen & Lisa åkte ner till samhället med hennes mami för att köpa block till skolan. Det skulle vi också behöva göra egentligen men det gör vi väll sen med mamma när hon får tid.
Aja, allt jag hade att säga för tillfället. puss

Haha, hittade en väldigt vacker bild som Lisa tydligen har suttit & gjort. Riktig konstnär, eller vad tycker ni? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar