onsdag 12 augusti 2009

Onsdag

Riktig segis dag har jag haft, men nån gång ska man ha de också.
Kvällen igår, kanske inte så mycke att nämna eftersom att vi knappt var där en timme. & hela min kväll förstördes av att mitt äckel till ex var där med nå fjortisar. Fyfan vad jag hatar den människan. & det har jag rätt till också, så det så. Men men, mitt sällskap var desto bättre. Känns bra att Simon & jag kan träffas som vanligt utan att det ska utbytas mördarblickar osv. Kompisar är vi väll inte, men det är en klar förbättring från förut. Ja herregud, jag & mina ex.. Har nog inte lyckats att vara kompis med en enda. Men jag tror inte att dom är gjorda för att vara kompisar hellre. Ex är ex helt enkelt.
Jaja, nog om det! Sitter här fixad & klar & väntar på att Lisa ska hämta upp oss, sen drar vi hem till henne. Kikar nog troligen film eller nått liknande.
På tal om nått helt annat så är mitt hår så jäävla tråkigt!! Skulle vilja göra nån fin frisyr till festen på söndag men med mitt hår så är det inte så troligt att det går med nått. Får väll blir det vanliga tråkiga.. Fick lite inspiration från paradise igår kväll. Marie hade en lite Taylor Swift- love story inspirerad frisyr. Så jäkla snyggt! Älskar Taylors hår i den videon.
Aja, får väll kika vidare & se vad jag hittar.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar