måndag 17 augusti 2009

Imorgon

För tillfället sitter Lisa & jag här hemma hos oss & kollar på lipstick jungle.
Under dagen har vi vart nere på affärn. Träffade Sophie där av en ren slump så hon hängde med tillbaka till oss. Det blev ingen promenad heller för vädret tillät inte det. Så vi har suttit här & snackat mest. Funderar på att ta en promenad nu faktiskt men det är ju mörkt så man blir väll knivhuggen om man går ut nu -.-
På tal om nått helt annat så ska vi få tandställning imorgon.. Känns för jävligt. Men hoppas att man vänjer sig snabbt iallafall. Tråkigt nog så tänker jag faktiskt mest på hur andra kommer tycka att det ser ut, vilket man egentligen inte ska bry sig om. Men bryr mig ju såklart mest om hur jag själv kommer känna mig. Om jag skäms över den & försöker gömma den så kommer det nog märkas mer än om jag bara slappnar av & är som jag alltid är. Nej, några metallbitar kan inte stoppa mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar