måndag 17 augusti 2009

Måndag

Fyfan vilken morgon kan jag ju börja med att säga. Fick springa till toaletten typ en gång i timmen.
Aja gårdagen blev rätt lyckad till slut ändå. Helt sjukt vad vi stressade runt hela dagen & det var så mycke krångel så vi gav nästan upp. Men till slut så insåg vi att om man vill nått så får man fixa det själv. Så vi åkte hem hit tillsammans med Lisa & började fixa oss snabbt som fan eftersom att killarna redan var på ingång. Började väll lite segt sådär men det blev bättre. Har ingen aning hur länge vi höll på & jag fick alldeles för mycke i mig. Men kvällen slutade iallafall som jag ville :M Kameran glömde jag bort som vanligt så det blev inga bilder.
Idag har jag bara legat i soffan & mått piss rent ut sagt. En av dom värsta bakfyllorna. Men nu är jag på g igen & hungrig är jag också så ska äta när maten är klar. Om nån timme kommer Lisa hit. Hon föreslog att vi skulle ta en promenad & det lät faktiskt riktigt skönt så det blir nog en runda. Går förbi affärn också & handlar taccos grejer, sen när vi kommer hem så blir det matlagning.
Nu blir det mat! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar