onsdag 10 juni 2009

Avslutning 09

Jaha, avslutning idag då. Vaknade med tuppen & var faktiskt rätt pigg. Började fixa mig & sen kom Lisa & Sophie runt åtta. Blev en massa skratt & fix. Sen kom Mikko med pärlan & körde oss till skolan. Vädret tillät ingen promenad. Kom lagom till alla började rulla in.
Ceremonin var allmänt seg, inge vidare underhållning direkt. Sen drog vi vidare till klassrummet för betyg & säga hejdå osv. Riktigt jävla nöjd är jag över betygen faktiskt :M mycke bättre än dom jag hade på lindbo. Vg i ljud :o oväntat.
Sommarlov i tio veckor nurå! Har inte riktigt fått den där känslan än tack vare det underbara vädret -.- Kommer väll kanske ikväll när vi firar.
Så nu sitter jag här, åt precis smörgåstårta så nu är magen överfull verkligen! Ska bara slappa & ta lite bilder nu & sen blir det full fart igen. Girlsen kommer över vid fem tiden & då börjar vi väll dricka & fixar lite smått. Sen drar vi på paarty! Riktigt taggad är jag & mer ska det bli när dom kommer över.
Får se om kameran följer med ikväll. Laddar upp bilder lite senare om det blir så. puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar