onsdag 10 juni 2009

Party

Kaos kväll kan man väll kalla det?
Började med att Lisa kom hit runt fyra. Sen rätt som det var så dök Mikko, Samppa, Jesper & Hägga upp. Så vi umgicks med dom ett tag, sen drog Jesper & Hägga så vi började fixa lite osv. Runt åtta tror jag väll det var så drog vi till Olle. Inge vidare drag till en början, eller till en början? Var väll inge drag alls fram tills att sura folket kom. Så rätt som det var så stog vi ute på gräsmattan, med en försvunnen Markus & en massa folk som typ fick damp (inklusive mig). Men så småningom fick vi tag på Markus, visade sig att han var hemma. Iallafall, vi gick hem & sen ringde Markus & frågade om jag skulle hänga med tillbaka till festen så det gjorde jag. Festen var inte så mycke fest längre så vi drog till backen i det äckliga vädret. Som tur var så satt vi under tak så det blev faktiskt riktigt mys. Satt där i flera timmar & blev till slut en isbit. Kvällen slutade i en lyckad vurpa också (y) satt för jävla fint haha.
Så nu är jag hemma. Kan knappt skriva för fingrarna är helt kalla. Ska upp rätt så tidigt imorrn, kika studenten & så. Undrar hur det kommer gå, kommer väll vara zombie. Hoppas verkligen att vädret är bättre så man slipper stå i regn!
Puss & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar