söndag 28 juni 2009

Söndag

Gårdagen var helt okej. Vi kom till Sophie vid halv nio & trodde att vi skulle åka till Mikko nästan på en gång. Men nerå, dom skulle dra till västerås & skulle inte vara hemma förän halv ett så vi segade i nåra timmar framför film & grejer. Halv ett drog vi oss mot Mikko. Rätt segt i början men det blev bättre. Skulle egentligen ha gått & mött Hampus vid två men fick inte gå då så det blev lite senare. Vid tre nån gång började jag väll gå. & vilken jävla promenad det blev! Trodde jag aldrig skulle komma fram, men så småningom hittade jag han & vi åkte hem. Somnade inte förän efter fem & vaknade elva av en dammsugar jävel (y) Kunde iallafall somna om & vaknade igen av att Therese kom in & rummet & sa att jag skulle hem. Rätt pigg var jag ändå. Åkte hem hit & la mig i solen ett tag men har tröttnat sjukt mycke på det nu. Orkar inte ligga nå länge längre, så låg väll en kvart innan jag gick in igen & hamnade här. Ingen aning vad som händer idag, ska bara ta det lugnt & vila lite. Imorrn blir det ännu en dag i solen & på kvällen åker vi nog ut med Hampus båt.
hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar