måndag 1 juni 2009

Måndag

Kom precis hem från skolan. Har inte vart där på hela dagen men gick dit för att göra provet iallafall. Ingen aning hur det gick, g kommer jag få helt säkert men skulle inte va helt fel att få vg heller. Men det får gå som det går.
Fint väder är det också, men sola är inte ett alternativ för mig. Har aldrig vart så här röd som jag är, kan knappt röra mig. Ta på sig kläder är ett rent helvete, & att sova är ett rent helvete. Täcket känns som sandpapper. Men som tur var så somnade jag rätt så snabbt igår & sov bra hela natten. Det var imorse som smärtan kom. Kunde inte sträcka ut benen, kändes som att huden hade krympt eller nått. Uusch! Har verkligen lärt mig en läxa nu. Hoppas att det röda försvinner snart, eller iallafall det onda.
Nu har twiligt- the new moon trailern kommit ut! Kikade på den imorse & ville bara se mer. Vill inte vänta ända tills hösten då den kommer ut. Nya favoriten är Jacob. Yummie, finare kan man nog inte bli.
Ska ta nått att äta nu. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar