torsdag 25 juni 2009

Rix fm

Vad passade bättre den här fina sommarkvällen än en tur till rix fm festivalen? Åkte in med Lisa & hennes päron runt sju. Gick runt där inne nån timme, tog en tur till stora scenen också men där kunde vi inte stå länge till eftersom att vi skulle möta upp killarna & dom skulle aldrig hitta oss i det där vimlet. Så vi fick ta oss till dom helt enkelt. Mötte dom utanför punkt när klockan började närma sig halv nio & då fick Lisa & Sophie nå ryck så dom kutade för fulla muggar mot bussen som gick halv nio. Så dom hann väll dit på typ två minuter. Aja, vi drog iallafall till skrapan där det stog en massa hallstingar sen drog vi hem. Värd kväll? Inte riktigt, men skönt att komma ut iallafall. På vägen hem åkte vi förbi Lustigkulla för att Mikko skulle käka. När vi hade suttit ett tag så började jag känna mig trött & hängig. & dessutom åt myggen på mig, så det var väll tur att Mikko åt snabbt. Åkte hem, & nu har jag precis ätit så nu är jag mätt & belåten. Känner hur myggbetten börjar klia nu. Men vafan det hör till när det är sommar :M
Ska lägga mig i soffan & vänta på att paradise ska börja nu. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar