lördag 6 juni 2009

Lördag

Vaknade sex imorse av sms & en dryg katt. Pigg var jag men som tur var så somnade jag iallafall om rätt så snabbt. Tur det annars hade jag blivit arg. Vaknade igen vid tolv ungefär, även denna gång av sms & en dryg katt. Satt med datan i sängen en stund innan jag klädde på mig & gick upp. Runt två så kom Lisa över, satt & pratade ett tag innan vi fick skjuts hem till henne, sen tog vi en promenad ner till ica. Köpte godis (såklart) & sen gick vi tillbaka till henne. Satte på Seven pounds, riktigt bra film! Blev verkligen kär i den. Drog oss hemåt efter filmen, duggade lite smått men vi slapp gå i ösregn iallafall, det tackar vi för.
Nu blir det mat & kika fotboll. Inte ett dugg intresserad men när sverige spelar så måste man ju ändå kolla :M kanske får se en skymt av pappa också haha.
hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar