måndag 15 juni 2009

You make me smile

Somnade två inatt & vart tvungen att gå upp tio imorse (y) inte det roligaste, men somnade på en gång när jag kom hem till mamma & vaknade vid ett igen typ. Tog en dusch & gjorde mig klar för att gå över till Markus. Blev lite stressigt eftersom att han skulle iväg senare, vilket inte jag visste om så skyndade mig iväg när jag var klar.
Blev filmmaraton kan man väll kalla det. Först blev det Crank, riktigt grym film! Sen Master and Commander, & sist blev det Motorsågsmassakern. Vet inte vem av oss som var mest rädd egentligen haha ;)
Efter filmerna blev det lite mer mys & musik sen drog jag hem.
Har precis pratat med mamma om att vi ska måla om mitt rum, eller jag kom med idén & hon höll med om att det behövs. Jävla solrum för fan -.- så funderar på att göra en vägg typ brun & resten vita/beiga. Får se vad jag bestämmer mig för. Hoppas på att det blir bra bara.
Blir sängen nu, huur trött som helst!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar