fredag 19 juni 2009

Midsommar

Midsommardagen började med tråk väder & trött humör. Fixade mig & så på förmiddan & en stund senare kom gästerna över. Dröjde ett tag innan maten blev klar så vi kikade film medans vi väntade. Rovdyr hette den, norsk & riktigt bra faktiskt. Eller lite långtråkig i vissa lägen men helt okej allt som allt. Maten blev lagom klar tills filmen var slut. Blev grillat & sånt.
Lite senare på kvällen drog jag till Markus där det var lite folk & lite dricka. Var väll där en timme ungefär innan Lisa & Therese kom. Blev en massa allsång, ölspel & musik. Världens skönaste människor kan jag lova! Riktigt trevligt hade jag. Min baby blev lagom dyng ;) Men så skare va, det är lov. Drog iallafall hem runt två eftersom att vi ska upp rätt så tidigt imorgon. Hade gärna varit kvar ett par timmar till men men.
Ska lägga mig nu, för imorgon ska vi på farmor & farfars guldbröllop :M
puss & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar