torsdag 4 juni 2009

Torsdag

Hade sovmorgon imorse till tolv typ. Men när klockan började närma sig tolv så blåste det så jävla mycke & dessutom regnade det så vi bestämde oss för att skita i orienteringen. Springa runt i regn lät inte så lockande. Så började runt halv två istället med ljud.
När vi kom dit så började min otur på en gång. Satte mig vid media för att skriva ut historian. Men då hade filen som jag hade sparat på usb blivit helt konstig så det gick inte att öppna den. Så det var bara att sätta igång & skriva om alltiop, FÖR ANDRA GÅNGEN. Den här gången orkade jag verkligen inte skriva nånting alls typ, blev inte ens en sida. Men det får vara som det är.
Btw, min röda färg har äntligen försvunnit! Men nu har det börjat flagna istället.. Så det dröjer väll inte länge förän man ser ut som en albino igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar