fredag 13 februari 2009

Fredag den 13:de

Måste bara berätta om min hemska morgon/natt. Vaknade typ vid sex & då var jag faktiskt rätt pigg, funderade nästan på att kliva upp då eftersom att jag visste hur trött jag skulle vara om jag somnade om. Men dum som jag var så låg jag kvar, somnade om & typ sju så ringde klockan & jag var näst intill halvdöd :o Kändes som att jag hade sovit nån timme bara. Jag snoozade iallafall vidare till kvart över eller nått, & när klockan ringde igen så kändes det som att det bara hade gått någon minut sen jag vaknade sist. Var länge sen jag var så trött, ville bara ligga kvar. Så imorgon blir det en riktig sovmorgon, det behövs!
Aja fredag den 13:de idag. Har inte påverkat mig än så länge, har varken gjort illa mig eller haft otur, sicken tur :M
Jaha vad har annars hänt idag då? Hade tyskaprov i förmiddags. Pluggat har jag gjort kan jag lova så får hoppas på det bästa. G borde man ju få iallafall tycker jag. Efter lunch blev det svenska & sen kikade vi film på både historian & samhällen så det blev en filmeftermiddag :) Inte helt fel, moffa godis gjorde vi för fulla muggar. Filmen hette förresten Crash, den kan jag rekommendera. Lite nyare tolkning om rasism & sånt där. Började nästan gråta på ett par ställen kan jag faktiskt erkänna, sorlig var den.
Käkade nyss kebabrullis, den satt verkligen fint. Så nu blir det Let´s Dance. Typ halloween tema idag, på grund av fredag den 13:de.
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar