tisdag 17 februari 2009

Tre dagar


Har inte bloggat på ett tag nu, dels för att jag inte har orkat och dels för att jag inte har hunnit så.
Aja, tisdag idaag. Helt sjukt va snabbt det går, bara tre dagar kvar sen är det LOV! I love it.
Har inte hänt så mycket idag. Svenskan imorse var lika händelselös som vanligt, men rätt skönt ändå. Sen varte MUM, blev äntligen klar med hemsidan, så nu ska jag börja göra mitt drömhotell tydligen. Fattar inget, men det visar sig väll eftersom. Efter lunchen hade vi tyska, fick tillbaka provet (y) Rätt nöjd vart jag faktiskt. Visst, vart bara G men det är rätt så bra presterat för att komma från mig. Några poäng från VG till och med :M Efter det så varte FBL. 6 minus ute, & vi skulle såklaart ut & fota. Så det var bara & ta på sig tjocka jackan & traska iväg. Kom ända till lustigkulla, tog lite kort på vattnet, som var mer is än vatten. Sen blev det en seg promenad tillbaka. Halv fyra ungefär var vi tillbaka, så slutade typ på en gång.
Rätt skön dag ändå. Imorrn blir det ännu bättre, ingen engelska så får sluta en hel timme tidigare! Måste vara rekord när det gäller oss.
Usch, vad jag är trööött! Måste lägga mig tidigt ikväll, fast kommer väll inte kunna somna som vanligt.
Aja, vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar