torsdag 5 februari 2009

Radiosändning & abstinens


Blev en kortis dag i skolan idag eftersom att vi bara har två lektioner på torsdagar. Först idrott, spelade handboll, inget för mig direkt. Sen hade vi ljud, live radiosändning. Gick inte så vidare kanske, visste inte vad vi skulle säga 80% av tiden. Men men var väll en upplevelse det med. Efter skolan åkte jag hem till Simon nästan på en gång, sen kom Mikko förbi efter en stund. Var väll inte kvar så länge eftersom att han skulle spela den tråkmånsen. Fick skjuts hem av snälla Mikko iaf :M Halt som tusan. Lagom hemma så kom jag på att min väska va kvar hos Simon, så det vart en promenad tillbaka & sen hem igen. Men det behövde jag, lite motion skadar aldrig.
Så nu sitter jag här, tog nyss en dusch. Ont i magen har jag haft i några timmar också, men det går väll över snart. Annars blir det ipren innan jag lägger mig.
Har verkligen skräck abstinens. Har inte sett en skräckfilm på jag vet inte hur länge, tre veckor måste det vara. Ska ladda ner en massa i helgen när vi är hos pappa.
Nu ska jag kila. Vi hörs
Förresten, gissa om det var skönt att sova till elva imorse. Det behövdes verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar