tisdag 10 februari 2009

Tuesday


Soft dag har det vart. Hade ingen svenska imorse, fast ingen hade fått höra nåt så vi satt & väntade på att Anna skulle komma. Hade kunnat legat kvar i sängen en timme till om vi hade vetat. Efter håltimmen hade vi MUM, gjorde klart filmsidan på hemsidan. Lunch efter det & sen tyska där vi skulle repetera innan provet. Fast tycker inte det vart så mycket repetition för jag fattade inte ett dugg mer efter att lektionen var slut. Så nu sitter vi på FBL. Var nyss ute & fotade lite i snön. Kallt vill jag lova & bilderna blev typ gråa. Svårt att få bra kort när det är snö. Men några blev nog bra om man har tur. Nu ska vi börja jobba med Excell igen, skjut mig. Ligger efter gör jag också.
Efter skolan ska jag hem & äta chokladtårta :M My favorite. Ska fira Anton eftersom att han fyllde år i helgen. Senare ska jag väll till Simon.
Nej nu måste jag jobba vidare med hemska Excell. Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar