torsdag 19 februari 2009

Winterday


Jävlar vilken lång dag det har vart. Men ändå så har den varit kort.
Vaknade runt nio imorse av att jag var kissnödig, SOM VANLIGT. Men la mig igen, & somnade om till halv elva typ. Gick upp, fixade mig & sen bar det av till backen. Hade gympa första lektionen, pulkaåkning. Fast åkte inte, var alldeles för brant för mig :M Två frysta tår senare så vart det snörugby. Herregud, glad att ingen bröt nått ben så hårt som vissa gick i. Jag höll mig lite på kanten, man kan aldrig vara nog försiktig. Efter nån kvart så fick man gå, så vi gick hem till Sophie en snabbis eftersom att vi hade rätt så lång rast. Väl tillbaka i skolan så var det dags för ljud. Delade ut resten av enkäterna om vårat arbete. Ja, det var väll allt vi gjorde på två timmar. Gick lite tidigare eftersom att Lisa & jag hade tid på HUM. Gick dit, fixade nya p-piller & sen vidare till samhället. Men när jag skulle hämta ut p-pillrena på apoteket så var dom såklaart slut. Dom skulle få hem fler på lördag, så hämtar väll nån gång nästa vecka. Sen gick vi till coop & köpte godis tills imorrn. Eftersom att jag behövde färga håret så blev det en hårfärg också. Blev en kall promenad hem.
Lite senare på kvällen så kom Simon hit för att umgås. Färgade håret också, ingen aning hur det blev än, det är fortfarande blött. Får hoppas på att det blev bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar