söndag 1 februari 2009

Tegelstenar & skräckfilmer


Förstår egentligen inte hur jag orkar sitta vid den här tegelstenen när den är så seg. Kan inte vänta på att få tillbaka våran data, känns som att det var en evighet sen vi lämnade in den. & det var det också. Men men, hellre ha en fungerande data än ingen alls, eller hur?
Har iallafall äntligen kunnat få in bilderna från kameran på datan eftersom att Simon va snäll & hjälpte mig med de igår :M
Sov hos Simon inatt. Sov nog ganska bra för en gångs skull, förutom att jag hade ont i axeln när jag vaknade, men det har jag varje gång bara för att jag inte vänder på mig under hela natten typ. För lite plats för det. Vet inte om det beror på att jag sover borta eller nått, men varje gång jag sover nån annanstans än hemma så drömmer jag skräckfilmer. Eller kanske inte direkt skräckfilmer, men jag skulle kunna göra drömmarna till filmer. Varje gång är det något nytt. En gång var vi i ett mentalsjukhus, en annan gång var det tunnelbana & inatt var det på landet. Handlade om nån gubbe som höll en massa människor fångar i ett stall, & sen skulle vi rymma men det gick liksom inte att springa, så dom det alltid är i drömmar. Riktig panikkänsla. Men det blev iallafall ett lyckligt slut :) Kanske borde fundera på en karriär inom filmbranschen? Ingen dum idé.
Åt semla nyss, andra för den här veckan. Men vafan, dom kommer ju bara en gång per år, så gäller & passa på.
Aja nu ska jag nog kika tv eller nåt, vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar