lördag 14 februari 2009

Alla <3 dag


Vaknade rätt så tidigt imorse, & insåg att det var alla hjärtans dag. Suck. Gillar inte alls den dagen, finns ingen som helst mening att fira den heller tycker jag. Men ändå finns den, bara nått som affärerna ska tjäna pengar på.
Aja, låg iallafall kvar i sängen & somnade om till typ ett. Hoppade upp ur sängen & tog en dusch. Sen var det dags att storstäda rummet, rensade ur garderoben lite också. När det väl var färdigt så var jag riktigt nöjd med resultatet, länge sen jag såg mitt rum så rent faktiskt. Låter som att jag är stökig av mig, men det är jag inte. Men tycker alltid att det är nått som ligger framme, alltid nått klädesplagg som ligger på golvet. Så det var skönt att se att golvet var helt tomt från kläder för en gångs skull.
Efter städningen så satte Therese & jag mig ner för att kika film. Pulse 2. Riktigt långtråkig, hände inte ett skiit.
Fyllde i sommarjobbslappen idag också. Lite tidigt ute kanske, men det är ju bra. Hoppas verkligen jag får det här nu. Ska nog söka flera, men dom på arbetsförmedlingen sa att det var lite för tidigt så ska tillbaka sen för flera lappar. Finns inte så mycket jobb för nån som är under 18, så får hoppas att det kommer ut nånting mer sen.
Sitter & väntar på maten nu. Måste nog snabba på lite eftersom att Simon sitter & väntar på mig. Ska sova där inatt, "fira" alla hjärtans dag ska vi väll också göra, eller fira & fira :p Får väll se hur det blir.
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar