lördag 28 februari 2009

Stan

Sov hos Lisa igår eftersom att vi skulle till stan rätt tidigt idag. Kom till henne runt sju, snackade en massa om allt möjligt innan Let´s dance började. Niclas Wahlgren & Laila Bagge har visst blivit ett par :M Tycker det var lite gulligt. Sen vart det jobbiga nyheter så vi satte oss & kikade Bolt! HAHA duvorna & tjockis katten gjorde filmen :D
Aja, sen vart det Let´s dance igen, Cal-Jan blev ÄNTLIGEN utröstad. Sliskigare gubbe får man leta efter. Dansa kunde han ju inte heller så.
La oss efter att vi hade kikat klart på Bolt, fast somnade väll inte förns typ två kanske. Blev en massa prat & skratt. Lärde Lisa hur man tar bort alarmet på hennes mobil eftersom att hon inte kunde det tidigare haha.
Vaknade väll runt halv tio imorse, skulle åka typ elva så vi fixade oss & åt frukost. Eller frukost vart det väll inte för min del, den bestod av ett glas äppeljuice & en ipren. Mådde inge vidare när jag vaknade imorse, ont i huvet & halsen. Plus att tänderna började ömma under dagen också (k)
Kom in till v-ås typ tolv kanske & åkte hem runt två. Rekord tid för oss tror jag (y) Hittade iallafall:
En t-shirt
Två tröjor
Smink
Jeansleggins
Strumpbyxor
Fick faktiskt med mig allt som jag ville ha med mig hem. Kom hem till Lisa, medans vi väntade på att farmor skulle komma & hämta oss så blev det lite kortspel.
Så nu sitter man här hos pappa & kikar Family guyy :) Va rätt länge sen, tröttnar aldrig på det.
För övrigt så måste jag bara informera om en riktigt bra skräckis, för er som gillar skräck. Asylum heter den. Ruggigt bra är den. Handlar om en tjej, Madison, som har förlorat sin bror & bestämmer sig för att besöka skolan där han tog självmord. Så hon skriver in sig. Eleverna får snart reda på att skolan är ett gammalt mentalsjukhus där en läkare blev galen & dödade tonåringarna som var inlagda. Snart så börjar elever försvinna & Madison tror att doktorn ligger bakom.
9/10 får den, rekommenderas :M
Nej, tror jag avrundar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar