söndag 31 maj 2009

Skantzö premiär

Lisa kom hit igår kväll & sov över. Tänkte att det var lika bra eftersom att vi bestämde att dra till skantzö rätt så tidigt. Kikade först på robinson finalen, sämst. Efter det hade vi på nån film men vi bestämde oss för att vara duktiga & plugga lite istället. Kan iallafall instuderingsfrågorna, får hoppas på att det räcker.
Åkte till skantzö runt elva imorse, redan då var det riktigt varmt. Köpte bad kort gjorde vi också, lika bra eftersom att det är nog där vi kommer vara mest i sommar. B-bryggan blir det nog inte så mycke med, får ju inte ens plats, då är de ingen mening.
Var riktigt skönt att ligga & jäsa hela dagen, ta ett dopp då & då också. Men sen mot eftermiddan så sa min kropp ifrån. Brände mig riktigt mycke igår, & tänkte "jämna ut det" idag, eftersom att min rygg var mycke ljusare än framsidan. Men mot eftermiddan så kunde jag inte ens ligga på mage för allt gjorde så jäävla ont! Brukar aldrig bli röd, men nu blev jag det såklart. Pappa sa att det är för att det är tidigt på säsongen, då är solen mycke starkare. Så när vi va på väg hem så kunde jag knappt gå. Helt sjukt va ont det kan göra.
Åkte till farmor & farfar för lite mors dag fika. Myspys. Matte var också där, skröt om sin nya båt! Knappt nå avis man blev.
Så nu sitter jag hemma & ska lägga mig i badet precis. Lockar inte direkt kan jag säga.. Huden kommer väll lossna.
Aja, önska mig lycka till!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar