måndag 27 juli 2009

Buissy day

Ojoj vilken buissy dag vi har haft. Vaknade vid elva & hoppade i badet på en gång. Hur skönt som helst, det piggar verkligen upp. Efter badet satte jag igång & fixade mig & så. Blev lagom klar tills vi skulle åka iväg. Stressigt som vanligt när man är här. Hann iallafall till bussen. Kom fram till stan & vi gick väll runt ett par timmar innan vi tog en paus på donken. Satt för jävla fint :M Gick runt nån timme till innan Sophie åkte vidare för att kika fotbollsmatch, så då var det bara Therese, Lisa & jag kvar. Vi sprang runt tills klockan närmade sig sex, då gick vi tillbaka till bussen. Det sista inköpet blev ett riktigt impuls köp. Ögonskugga från make up store. Jag tror jag ska börja köpa smink där. Där kan man snacka om kvalité iallafall. Skuggan sitter ju kvar en hel kväll till skillnad från dom andra. Juste, vi köpte en skateboard till Tobias i födelsedags present eftersom att han önskade sig det, & gissa om pappa hade vart & köpt det precis innan han hämtade upp oss. Men eftersom att våran var billigare så får han lämna tillbaka den han köpte. Så kan det bli.
Lisa bestämde sig för att hänga med oss hem & sova över. Eftersom att vi hade lovat pappa att jobba idag så hjälpte hon till med målningen. Hann jobba en stund innan det började regna, det är typiskt. Så nu sitter vi här, ska nog kika tv & så.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar