onsdag 8 juli 2009

Svensk sommar (y)

Kom precis in från en mysig grillkväll. Började kvällen på våran altan med god mat & mycke skratt. Vädret var okej, nån skur då & då men vi hade tak över oss så det gjorde inte så mycket. Sen bestämde vi oss för att gå vidare till Annikas mamma Anna-Lena för fika & så. På vägen gick vi förbi stallet för att hälsa på kattungarna. Lite rädda är dom, men jag fick tag i en :M mys med kattungar! Jag skulle vilja ha en inne så att man gör dom tama, när dom bor sådär i stallet så är dom inte så vana med oss. Men men, efter att vi hade vart där så skulle vi som sagt till Anna-Lena & när vi kom ut så märkte vi att det spöregnade! Så vi fick springa till huset & när vi kom in så såg alla ut som dränkta katter. Efter att alla hade torkat sig så satte vi oss ner & åt jordgubbar med glass. Satt på altanen & höll nästan på att bli döva i slutet av kvällen. Värsta ovädret jag har vart med om tror jag. Hörde att det var ännu värre i hallsta, översvämning i hus & grejer. Inge kul. Men ibland är det bra att bo på landet.
Nej usch va jag pratar, nu ska jag klä av mig & lägga mig & kolla på paradise hotel.
puss & godnatt

Haha diggar bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar