måndag 6 juli 2009

You´re not welcome anymore

Usch va jag är trööött! Men får inte sova än, för snart börjar paradise hotel :M Inte undra på att man är så trött heller, har jobbat hela dagen idag typ. Skrubbade en stor jävla vägg, gjorde den klart för målning & så. Imorgon ska vi måla huset. Det blir gult igen.. lite tråkigt tycker jag allt, skulle gärna vilja ha rött. Eller kanske ljusblått? Eller som jag sa förut till Lisa & Sophie, rosa med knall gröna prickar :D Så ska nog mitt hus se ut när jag väl skaffar ett! Haha.
Sitter & kollar på beck för tillfället & tänker lite på allt möjligt. Mest på alla misslyckade jävlar jag har stött på, allt som har hänt under den närmsta tiden. Vet att jag har gjort en massa dåliga val, det kan jag stå för. Men man lär sig av sina misstag, & jag hoppas verkligen att jag gör det. Nästa gång ska jag tänka innan jag gör eller säger saker. Nästa gång ska det vara äkta. Men hur lätt är det att hitta något sånt egentligen? Jag hoppas verkligen att det blir något bra nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar