onsdag 29 juli 2009

Onsdag

Vaknade precis upp i husvagnen, som kommer vara vårat place dom kommande 6-8 veckorna tills källaren är klar. Det var faktiskt inte så illa som jag trodde att det skulle vara, sov riktigt bra. Det enda jobbiga var väll att det blev rätt så varmt på morgonen, men då är det ju bara att gå in så. Det blir nog bra det där.
Jaha, planer för dagen då? Sitter för tillfället & väntar på att Therese ska komma hem så att hon kan färga håret på mig. Jag tänker inte göra det själv för då klagar hon bara, så då får hon väll göra det så får vi se om det blir bättre.
Runt fem så kommer farmor & farfar & hämtar upp oss & sen åker vi ut till pappa igen för att fira Tobias som blir nio år. Stora killen :M Hoppas han blir glad över skateboarden som vi har köpt bara, men det tror jag eftersom att han önskade sig en så. Men småbarn blir glada över det mesta, utom kläder haha.
Nej, nu ska jag äta. puss

Btw, hittade en ny tatuering som jag fattade tycke för. Men jag är så jäävla osäker!! Kommer väll ångra mig när han har gjort första linjen.. Så här ser den ut iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar