torsdag 23 juli 2009

Home sweet home

Nu har vi kommit hem från göteborg. Har haft det riktigt mysigt där nere. Kom fram till campingen runt nio i måndags. Gick runt & kollade läget & tog det mest lugnt hela kvällen. På tisdagen gick vi upp tidiigt för vi skulle till stan. Blåste utav helvete gjorde det också, inge vidare. Gick runt vid nordstan & avenyn ett par timmar innan vi åt på kina. Sen gick vi nåra timmar till tills vi hade hittat allt vi skulle ha. Gissa om jag hade ont i fötterna på slutet av dagen! När vi kom hem så mös vi & spelade en massa kort.
På onsdagen vaknade vi av att det rullade in en buss breve oss, & fyra puddingar kliver ur. Kan de bli bättre? ;) Åkte tyvär iväg på en gång, men men. Kom till liseberg när klockan va typ tre. Gud så mysigt det är där! Vi gick runt & kikade lite överallt innan vi åkte lite karuseller. Åt god mat gjorde vi också. & såklart så missade vi inte chokladhjulen. & gissa vem som vann först?:M jag har turen med mig jag. Mot kvällningen så började det regna så vi bestämde oss för att dra oss "hemåt". Ingen idé att gå runt där & bli blöt.
Imorse så tog vi sovmorgon till tolv typ. Gick upp & började packa, åt & sen drog vi till stationen. Tog fyra timmar att åka hem, men det gick snabbare den här gången än vad det gjorde när vi åkte dit. Väl framme i västerås så tog vi tåget till hallsta, där hämtade farmor upp oss.
När vi kom hem så packade vi upp & plockade undan lite grejer osv. Gjorde precis hamburgare, smarr! Nu sitter jag & väntar på att paradise hotel ska börja. Har saknat det, vilken serie nörd jag är va? ;)
Bjuder på lite bilder också, men orkar inte lägga ut alla så kolla bdb för mer: emelienewzella.

Liseberg

Inne i Kristall sallongen

Lisebergs tornet

Tunikor från H&M & BikBok
Skor från Din sko

Armband från H&M, solglasögon från okänd butik

Jeansleggins från Gina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar