måndag 20 juli 2009

Göteborg, here we come

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan vi fixar det sista & drar iväg. Vaknade elva imorse & var faktiskt rätt så pigg. Konstigt eftersom att jag inte somnade förän fyra typ. Klarar knappt av att sova hemma själv, har sett för många skräckisar.. Men jag överlevde :M Tog iallafall en dusch & fixade mig & så. Hann med att ta lite bilder också. Hur länge sen som helst. Nån gång efter tre så kommer farmor & farfar & hämtar oss & kör oss till västerås. Sen går tåget till göteborg 8 minuter över 4 tror jag. Håller tummarna på att vi inte missar det, skulle vara typiskt oss. & jag som drömde nått om att jag skulle åka tåg & missade det härom natten. Usch det får inte hända!
Nej nu ska jag packa det sista. puss
Btw, kollade på Walk the line igår. Ni vet filmen som handlar om Johnny Cash. Åh, blev helt kär i den. Rekommenderas starkt.
Ready to go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar