onsdag 15 juli 2009

Onsdag

Vaknade av världens jävla marddrömmar imorse. Kommer inte alls ihåg vad det var för marddrömmar men hemska var dom iallafall! Vid tio så plingade det på dörren. Efter att paniken hade lagt sig så kom jag på att byggarbetarna skulle komma & riva min vägg. Men orkade inte gå upp. Dom kom in på egen hand, ingen aning hur men in kom dom iallafall. Vaknade igen vid två av att Sophie ringde & frågade om hon kunde komma över. Det gick såklart bra även fast jag var helt nyvaken & virrig. Vi satt & snackade ett tag & när arbetarna hade gått så sprang vi ner & kollade hur det blev. Fint kan jag ju inte säga att det är direkt. Nu ska det tydligen stå fläktar & torka allting i två veckor & SEN kan vi börja bygga upp allt igen. Så allt som allt kommer det ta över en månad. Roliiiit.
Iallafall, efter att vi hade snackat klart om allt som behövde pratas om så bestämde vi oss för att gå till samhället för en pizza. Sophie åkte hem & duschade & så & vi började fixa oss. Det var lagom väder för att kunna ha shorts idag, riktigt skönt var det! Gick till maistro & åt & sen drog vi till ica för en glass & sen hem igen.
För tillfället så sitter jag i sängen med datan i knät & kikar på 2 ½ men.
Det var väll allt jag hade att skriva. puss

Våran urtjusiga källare för tillfället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar