fredag 3 juli 2009

Fredag

Usch vilken jobbig morgon jag har haft! Vaknade av gräsklippare, regn & åska runt nio & sen var det kört. Näst intill omöjligt att somna om. Men jag lyckades efter att dom hade stängt av gräsklipparen. Vaknade igen vid tolv & snackade med Lisa lite om hur dagen ska se ut, sen hoppade jag in i duschen & efter hamnade jag här som vanligt :M Dagen kommer nog bli rätt så bra. Lisa kommer & hämtar upp oss runt två, sen ska vi hänga med henne ut på hennes övningskörningrunda. Hon har lovat oss att hon kör bra, så får väll lite på henne då ;) Sen drar vi hem till henne för lite dricka & så innan vi drar in till power meet & möter upp boysen! Får se hur länge vi blir kvar där inne, det beror helt på hur det är & om vädret är behagligt.
Men nu måste jag skynda mig innan hon kommer. puss
Btw! Himlen är alldeles blå, även fast dom sa att det skulle bli moln & regn. Det jag säger att man inte kan lita på dom där.. Men jag klagar inte, vill ha bra väder så länge som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar