fredag 10 juli 2009

Fredag

Vaknade vid tolv imorse av att Lisa ringde. Riktigt utvilad kände jag mig, första dagen den här veckan som jag verkligen har fått sova ut. Gick upp & la mig i badet & Lisa kom lagom tills jag var klar. Satt & snackade ett bra tag om allt möjligt innan vi gick ner till stallet för att kika på kattungarna som Lisa har tjatat så mycket om, haha. Dom låg & åt, så himla söta :D Gick hem igen & låg & kikade tv innan det var dags för Lisa att åka hem. När hon hade dragit gick vi ut på en gång & började måla. Blev klara på fyra timmar med hela huset. Riktigt nöjd :M
Imorgon drar vi hem till mamma. Får väll se hur källaren ser ut, för mamma sa att dom hade rivit ut allting typ.. inge vidare. Men men, drar iallafall till stan på fest imorgon kväll. Kommer bli riktigt kul.
Ska lägga mig & vila nu, är verkligen helt slutkörd! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar