torsdag 30 juli 2009

Ice age 3

Vilken härlig dag jag har haft. Gick upp runt elva eftersom att vi hade planerat att åka in & kolla upp det där med tatueringsstudios & så, men det sket vi eftersom att vi fick höra igår att det är 18 års gräns typ överallt. Så vi ska försöka kolla upp en studio i ludvika där Peters son var & tatuerade sig när han var under 18. Får väll se hur det blir med det.
Runt ett tror jag det var så kom Sophie över. Gjorde inte så mycke, snackade, kollade på "roliga" videoklipp & spelade spel på datan. Vid halv fyra så satt vi fortfarande & spelade, & det gick liksom inte att slita sig. Jag visste att jag skulle få stressa hur mycket som helst, men jag drog mig inte från datan förän klockan var kvart i ungefär, & vi skulle åka halv fem. Jag som tar så lång tid på mig att fixa mig också.. men idag så skyndade jag mig faktiskt riktigt mycket, så jag hann. Nästan iallafall. Åkte in till stan & första stoppet blev gryta där Anton skulle köpa nå spel eller vad det var. Sen drog vi vidare till stan & bion. Det blev Ice age 3. Riktigt bra var den faktiskt, bäst av alla tre tycker jag. Så nu kom vi precis hem, alla sitter & äter i vardagsrummet medans jag bloggar. Försöker få tag på Lisa också men hon svarar varken på sms eller när man ringer. Skulle behöva veta hur det blir imorgon, men får väll försöka igen imorgon bitti.
Nu ska jag äta. puss

Såhär såg jag ut idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar