lördag 25 juli 2009

Tatuering

Usch vilken jobbig kväll jag hade igår! Låg & vände & vred på mig i nån timme & oroade mig över tatueringen. Jag är så himla velig, har ingen aning vad det är jag ska göra. Det gäller ju att göra nått som man kan ha hela livet, som man inte tröttnar på efter nåra år. Har funderat på att kanske göra mitt stjärntecken, eller kanske en fyrklöver, eller kanske en blomma, eller kanske en stjärna, eller kanske en ängel? Ja, valen är många. Sen gäller det att hitta en bra tatueringsstudio också, en som tatuerar även fast man inte är arton & bara har förälders tillstånd. Trodde faktiskt att alla skulle gå med på det, men så är tydligen inte fallet. & jag vägrar vänta tills jag fyller så vi får jaga runt efter en som tatuerar yngre, & som man slipper vänta så länge på att få en tid. Första valet är iallafall magic lines. Men eftersom att det är rätt populärt så kommer man nog få vänta ett bra tag, & jag är alldeles för otålig för det. Aja, får se hur det blir helt enkelt. Nått blir det iallafall.

Skulle det inte vara sött att ha en liten bebis ängel på handleden? :)
Inte den på bilden men en liknande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar