torsdag 2 april 2009

1 dag


Som vanligt vaknade jag tidigare än vad som egentligen behövdes imorse. Började tolv typ & jag vaknade halv tio & var superpigg. Men det går alltid att somna om, så det var precis vad jag gjorde. Gick upp typ elva nån gång, fixade mig & drog iväg till skolan. Helt sjuukt vad skönt vädret har blivit! Nu måste det verkligen hålla i sig. Har frusit halvt ihjäl varje morgon i nått år känns det som så nu vill jag ha värme. & massor av det :M

Hade idrott första lektionen. Skulle göra om styrketestet & se om man har blivit "starkare". Armhävningarna gick inge vidare, men när det kom till situpsen så klarade jag lite fler än förra gången.
Efteråt så blev det innebandy. & det visade sig att jag verkligen inte kan spela det utan att göra illa mig. Antingen blir fötterna köttade av klubborna eller så får man bollar lite varstans.

Andra & sista ämnet var som vanligt ljud. Skulle fortsätta på vårat alkohol program som bara vägrar bli klart. Vi intervjudade iallfall en ungdomspolis om vad han tycker om alkohol bland ungdomar. När det var klart så fick vi fixa & klippa lite grann. Slutade en heel kvart tidigare (y)

Börje berättade att han får "förlängt" påsklov, så han ska va ledig veckan efter lovet också. Men tro inte att vi får ledigt för det, needå! Vi ska tydligen ha lektionerna på egen hand, både mum & ljud. Kommer gå skit bra, vi som ska spela in & en massa saker. Så vi får väll se hur det blir med det.

Bara en enda dag kvar till påsklovet dessutom! Kan det bli bättre eller? Känns som det var igår man gick & tänkte att det var en månad kvar. Tiden går sjukt snabbt verkligen. Innan man vet ordet av så är det sommarlov.

Blir nog sängen snart. Fast en liten stund till orkar jag nog sitta uppe.
Puss & godnattY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar