tisdag 21 april 2009

Tisdag

Började dagen med att försova mig, inte särskilt mycke, bara en halvtimme eller så men bara det gör mig stressad. Men jag hann rätt så bra ändå, eller kom försent till svenskan men det gjorde inte så mycke eftersom att vikarien som vi hade knappt märkte när man gick ut & in från klassrummet. Nå vidare va hon inte direkt, när vi gick iväg mot datasalen för att börja jobba så såg alla ut som frågetecken. Det visade sig iallfall att vi skulle skriva ut fakta som vi ska använda på måndag när vi ska skriva uppsats.
Efter mum, som jag knappt kommer ihåg vad vi gjorde på, så varte lunch. Äcklig mat som vanligt, så Lisa & Fredrik åkte till affären & handlade godis till oss :M satt fint.
Hade tyska efter lunchen, & sen FBL. Hur kul som helst, blev nästan lite chockad. Vi fick vara i framkallningsrummet & trixa lite, Linnea, Lisa, Sophie, Jessika & jag. Alltid roligt med nya saker! Nästan ;) Gjorde iallfall tre bilder. Efter första var det nästan lite svårt att sluta. Om ändå varje lektion skulle vara så...
Inge ängsö blev det idag heller! Vet inte hur mycke vi har skjutit på det nu, men på fredag måste det bara bli av. Men det tror jag, då är ju bilen klar så.
Imorrn är det studiedag också! Kan det bli bättre? Ska nog ligga & sova hela dagen. Ja det lät härligt. Så får det bli :M
Nu ska jag lägga mig & vila med lite choklad.
PussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar