tisdag 14 april 2009

Ge mig mer lov tack

Jahapp, första dagen efter lovet då & vad lyckas man med om inte försova sig! Så bestämde oss för att hoppa över svenskan, hade ändå inte hunnit. Så första lektionen vart mum. Hade ingen lärare så gjorde inte ett skit. Men vad hade han väntat sig egentligen? Att man jobbar ihjäl sig när man inte måste? Dessutom ska jag börja med photostory och jag kan inget så. Men fixade lite bilder gjorde jag iallafall så helt sysslolös vart jag inte.

Sen hade vi lunch. Äckligare än vanligt vare tamefan. Men inget förvånar mig längre, efter allt man har hittat lite här & där.
Eftermiddagen gick faktiskt rätt så snabbt, hade bara två ämnen. Fast ibland känns det som mer eftersom att fbl håller på så himla länge. Satt vid ps typ hela tiden, & tiden kröp faktiskt inte fram för en gångs skull. Rätt som det var så var det dags att gå hem.

Min kväll kommer nog mest bestå av vila. Känner mig inte helt frisk. Hoppas på att det känns bättre imorrn iallafall, eftersom att vi ska till sthlm. Inte så kul att gå runt & må dåligt där direkt.

Måste ju börja skriva på min analys till samhällen, men duktig som jag är så glömde jag pappret i skolan så det får nog vänta tills imorrn. Eller nej är inte i skolan då heller så det får bli i sista minuten på torsdag. Typiskt mig.
Nu ska jag knapra ipren :) pussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar