söndag 5 april 2009

Party kväll

Lördag
Vädret var helt underbart när vi vaknade, så vi åt & drog iväg till Lisa så snabbt som möjligt. Blev gymmet på en gång. Riktigt skönt var det, tagga lite inför kvällen. Helt själva var vi också.
Efter en timme gym så åkte vi hem igen & duschade osv. Som vanligt när vi är i farten så blev det stressigt. Hade hur mycke tid som helst att fixa & så men tiden bara flög iväg så innan vi visste ordet av var klockan åtta. Då var vi iallfall halvklara. Hade börjat dricka lite smått också. Killarna skulle ha kommit runt åtta, men killar är killar så självklart blev dom sena. Tror dom kom runt tio eller nått. Blev fler än vad vi hade väntat oss, men ju fler desto roligare. När klockan började närma sig tolv så vart vi tvungna att dra vidare, så killarna började ringa runt efter skjuts till kbk där festen va. Efter nån halvtimme så började bilarna komma & vi drog iväg.

Nå vidare fest vare väll inte, plus att vi bara hann va inne i nån halvtimme innan vi blev utslängda. Eller utslängda blev vi väll inte men festen tog slut helt enkelt. Så vi gick iväg. Vart vet jag inte, vi bara gick utan att veta vart. Vissa ville på efterfest, vissa ville hem & vissa ville till v-ås. Så det slutade med att vissa fick skjuts, vissa tog taxi & vissa tog en promenad. Hur det gick vet jag inte. Lisa, Fredrik, Therese & jag stog iallfall kvar vid statoil för att vänta på Fredriks mamma som var snäll & hämtade oss. Kom väll hem runt tre nån gång, tog kvällsmacka & sen blev det varma sängen. Precis innan vi slog på film så ringde Jocke, låg & pratade med han ett tag. Efter att vi hade lagt på så somnade jag till Seven pounds.

Söndag
Vaknade jag vet inte hur många gånger inatt/imorse. Första gången så var jag hur törstig som helst, runt nio tror jag de var. Efter det vaknade jag två gånger till. Sen ringde pappa nån gång vid ett & då var det bara att gå upp. Satt & kikade Talang en stund innan han kom.
Vädret var inte alls lika bra idag, rätt blåsigt & mulet. Men kallt var det väll inte direkt.

Kom hem för nån timme sen, så nu ska jag bara ligga & ta det lugnt hela dagen. Ingen ork för annat.
PusssY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar