lördag 25 april 2009

Ängsö

Gårdagen blev rätt så trevlig. Hade myskväll hemma först med talang & kebab osv. Runt elva så kom Mikko & Samppa över, kollade på tv & så ett tag innan vi skulle åka. Stannade till vid skoldansen en snabbis för att hämta nån. Vissa verkar ju tro att de är sommar redan..
Åkte vidare efter att ha väntat ett tag. Blev lite kär i Mikkos bil också :M
Efter ett tag var vi framme. Usch, riktigt läskig väg de är sista biten. Typiskt spöklikt med en massa träd längs vägkanten & supersmal väg. Började med att vi såg en "spökkatt". Eller dom andra såg den, inte jag. Gick ur bilen en stund & gick runt & tog lite bilder. Hände inte ett skit. Tur var väll de, annars hade man väll svimmat.
Hämtade upp Anna på vägen hem, körde hem henne sen åkte vi hem till oss & kikade film. Blev nå svenskt skit först, & sen the hills have eyes 2 för typ femtielfte gången. Men somnade nästan på en gång för klockan va rätt så mycke. Så efter en liten powernap vart jag pigg igen. Mikko orkade inte gå hem så han sov över. Somnade väll nån gång vid 4-5 tror jag. & precis som jag visste så vaknade jag typ 10 av att nån ringde & sen var jag pigg. Men lyckades faktiskt somna om till 1. Tog en dusch, killarna åkte hem & nu sitter jag här. Borde verkligen gå ut lite men orkar inte -.- ska snart till Lisa så kanske sitter ute lite där. Blir att umgås med henne resten av dagen & bara ta det lugnt. Det behöver jag för känns som att jag inte har sovit nånting alls.
Ha en bra dagY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar