torsdag 9 april 2009

Nu är det gjort!

Gick upp hur tidigt som helst imorse. Rättare sagt klockan åtta, kändes som att jag inte hade sovit nått alls. Gick upp & klädde på mig sen åkte vi iväg nästan på en gång.
Fick sitta & vänta ett bra tag när vi kom fram till tandläkarn. Gjorde mig inte lugnare precis. Till slut fick jag iallafall komma in. Uusch säger jag bara! Vet inte hur många saker dom htade i munnen samtidigt, sprutor & borrar & jag vet inte allt. Till slut så var iallfall tanden ute. Vilken lättnad. Dom frågade om jag ville ta med tanden hem, men vem vill ha ett minne av det där hemska?
När vi kom ut så kändes det som att min kind hade svällt upp till dubbla storleken. Så kommer det va i nån timme till. Men nu är det gjort :M hur skönt som helst.
Ska kika Friday the 13th nu. Får se hur den är.
HörsY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar