onsdag 22 april 2009

Stuudiedag

Idag har vi en väldigt efterlängtad studiedag. Vaknade rätt så tidigt imorse av att jag va tvungen att gå på toa, men lyckades somna om som tur var. Gick upp nån gång vid ett, snacka om skönt med en riktig sovmorgon. Var riktigt sugen på plättar när jag vaknade så det blev att ställa sig & göra det. Riktigt bra blev dom faktiskt :M
Vet inte riktigt vad som händer idag, kika film tror jag & bara ta det lugnt. Fan va skönt.

Sitter & kollar runt på hundvalpar också. Har alldeles ont i munnen efter att ha skrattat så mycke, helt sjuukt söta! Kanske kan få en i julklapp (a)? Fast så länge man bor hemma så kommer det väll knappast hända. Nån gång ska jag iallfall ha en alldeles egen liten valp att gosa med. Åh jag bara längtar.

Nu blir det film. PussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar