lördag 18 april 2009

Ängsö

Vaknade rätt så tidigt imorse & var skapligt pigg, men bestämde mig för att sova en stund till bara för sovandets skull. Så vaknade igen runt tolv. Satte på datan & satt med den ett tag innan jag började fixa mig lite grann.
Ska kanske ut snart & kika på massa djurbebisar :* men får se om vi hinner med det, annars blir det väll imorrn istället.
Så just för tillfället gör jag inte särskilt mycke, väntar på att vi ska åka iväg, men det blir nog inte än eftersom att Lisa inte är hemma än. Men måste svänga förbi mamma så då kan vi nog vara där medans vi väntar på Lisa.
Senare ikväll så blir det en tur till ängsö med Mikko, Therese, Samppa. Frågan är bara om jag kommer banga ur eller inte... Nejdå klart jag inte gör, jag är modig :M Om de blir alldeles för läskigt så är det bara att sätta sig i bilen med låsta dörrar haha. Hoppas verkligen vi slipper spökbesök bara. Undrar hur man skulle reagera om man såg ett? Kodac moment kanske? Tjäna lite pengar på spökbilder. Nej jag skulle nog bli alldeles för rädd för att ens tänka på kameran. Men förhoppningsvis så kommer det lite bilder antingen senare inatt eller imorrn, det visar sig.
Usch jag är redan nervös inför kvällen.. får se om jag ens överlever. Håll tummarna.
pussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar