onsdag 29 april 2009

Onsdag


Fan vilken bra dag jag har haft. Vaknade trött som satan men på bra humör ändå. Fixa lite & sen promenix till skolan. Kom faktiskt i tid idag, bara det liksom.
På idrotten spelade volleyboll. Tvillingarna Newzella va sämst, men vad gör det när man har kul ;)?
Lunchen va inge vidare, men börjar faktiskt vänja mig.. På klassrådet berättade Micke att sju systemkameror blev stulna igår nere på mediacentret, värde 31 000. Våran klass, som hade fbl mot eftermiddan hade sett dom som troligen tog kamerorna, dom hade pratat med dom till och med. Sen hade dom bara tagit kamerorna & gått. Klart att ingen misstänkte dom eftersom att alla tänkte att dom säkert bara skulle ut & fota. Men så var det icke. Så, för oss spm:are var det lite surt såklart. Men det finns ju dom som pratade med dom som sagt så dom ska försöka identifiera dom. Förhoppningsvis så löser det sig.
Aja nog om det! Hade histroria läxförhör som jag inte hade pluggat på överhuvudtaget, men orkar faktiskt inte bry mig om läxförhör när man har annat att tänka på som är viktigare. Ingen engelska hade vi heller! Eller.. vi skulle ha haft det, eftersom att lärarna äälskar att ge våran klass vikarier. Inga andra får det, men vi ska ha det. Såklart. Men segaste läraren nånsin tror jag, så vi tjatade lite sen drog vi ner till media & hade mum. Fortsatte med photostory som faktiskt går riktigt bra. Blir nog klar snart.
Mitt humör är på topp, även fast vädret kanske inte är det. Men vafan det är valborg imorrn, & på det så har vi bästa skoldagen! Grymt skönt.
Ska lägga mig i soffan & jäsa ett tag.
Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar