måndag 27 april 2009

Måndag

Jag är på riktigt bra humör för tillfället, har haft en riktigt bra dag dessutom.
Började med att jag försov mig lite grann, men vad gjorde det? Blev ändå klar snabbare än jag brukar, & vi kom inte för sent till första lektionen :M & tur var väll det, eftersom att vi hade svenska prov, i TRE HELA TIMMAR. Trodde min handjävel skulle gå av när jag nästan hade skrivit klart. Fick använda all min styrka för att kunna skriva det sista. Men jag klarade det iallafall, & det kändes rätt okej faktiskt.
Efter våran skapligt långa lunch fick vi reda på matte betyget. G blev det, som väntat. Men det nöjer jag mig med, matte är inte min starka sida direkt..
Efter skolan frågade Lisa om vi skulle med till stan, & självklart är man på. Gick runt där i det fina vädret tills fötterna höll på att gå av. Köpte en tunika. Blev inga shorts, ändrade mig i sista sekunden. Men skönt att jag inte kom hem tomhänt för en gångs skull.
Kom hem för nån timme sen & nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen. Måste verkligen lägga mig tidigt idag, fick inte mycke sömn inatt.
För övrigt saknar jag min Hampus mest<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar