onsdag 1 april 2009

April april

Hallelujah, det är vår!

Vaknade av ett sms imorse, typ halv sex -.- & så lättväckt som jag är så vaknade jag såklart. Blev lite arg på mig själv eftersom att vi hade sovmorgon. Typiskt mig att vakna när jag inte ska.
Lyckades iallfall somna om, & vaknade igen vid halv nio tror jag. Gick upp & kollade på termometern det första jag gjorde. Riktig värme kanske det inte va, men så länge det är plus så klagar jag inte. Fixade mig & sen bar det av till skolan.

Det första vi gjorde var att skriva idrottsprov. Var fler frågor än vad jag hade väntat mig, men det gick väll okej antar jag. Hoppas iallfall på g.
Efter att vi var klara så blev det lunch. Sen började våran otroligt jobbiga eftermiddag, som för en gångs skull inte blev så jobbig. Eftersom att dom flesta i våran klass hade nå teckenspråksgrej så var vi typ tio stycken kvar. Så det blev inget klassråd. Så hade bara historia & engelska. Skulle egentligen haft mum också men vi var typ 5 stycken så det blev inget av det heller :M

Så det blev ett tidigt gympass idag med. & snacka om att det blev en riktig vårpromenad dit! Hur skönt som helst, bara kände hur solen brände.
Gymmade iallfall & sen blev det en lika skön promenad hem igen.
Men nu måste jag ta & äta för jag är hur hungrig som helst.
pussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar