onsdag 8 april 2009

Trött på skiten

Vaknade rätt så tidigt imorse eftersom att jag hade tid hos tandläkaren. Tog emot rätt så mycke att gå upp tio när man egentligen hade kunnat ligga kvar ett par timmar till, men är man tvungen så är man. Slängde mig i duschen för att pigga upp mig lite. Kvart över elva kom mamma & hämtade mig, sen bar det av till vårdcentralen.

Det var nära att mamma fick dra mig ur bilen när vi var framme. Lika hemskt varje gång man ska till tandläkarn, & den här gången var det extra hemskt eftersom att jag skulle dra ut tand. När vi väl kom upp så ville jag bara vända & gå därifrån. Hur kan man ens få inreda så tråkigt som dom inreder det inne vid tandläkarn? Dom måste gilla vitt skarpt (y) När vi pratade med receptionisten så sa hon att jag hade min tid igår. Suprise suprise! Blir alltid krångel när dom ska hålla på & ringa & ändra tider & ha sig. Åttonde sa dom, men dom var nog inte riktigt med på noterna där. Vilket som så fick jag en ny tid imorrn redan. Klockan nio.. lite mindre härligt. Så det blir väll tidigt i säng ikväll.

Tänkte nästan lägga mig en stund när vi kom hem igen men det kändes inte så nödvändigt, när man vaknar är man ändå tröttare än man va innan man la sig, så jag sket i det. Tog det lugnt mesta av dagen, riktigt skönt. Lite senare drog Lisa, Therese & jag & gymmade. Supersugen va jag inte direkt, men när man ändå har tid så kan man lika gärna köra. När vi va klara så kom mamma & hämtade oss. Släppte av Lisa på vägen & sen blev det pizzerian :M

Så nu är jag mätt & belåten, ska nog slänga på en film snart. Sen blir det väll sängen så man orkar släpa sig upp imorrn.
PussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar