måndag 20 april 2009

Tröttt

Vaknade rätt så tidigt imorse & mådde inte så bra direkt. Men efter att ha vart uppe en stund så gick det över som tur var. Blev rätt så stressigt, precis som det är varje helg vi är hos pappa. Men som tur var så trodde Maria att vi kom försent på grund av nå krångel med tåg eller vad det var hon sa. Så det gjorde inte så mycke :M
Dagen var faktiskt rätt så soft. Hade engelskaprov på förmiddan. Hoppas verkligen att det gick bra, det kändes som att det gjorde det men man vet aldrig. Efter att man va klar så var det bara att kila iväg. Blev en riktigt lång lunch. Hade bara två ämnen på eftermiddan & sen var det bara att kila hem. Så det blev en riktig mjukstart efter helgen, det behövdes.
Riktigt trött är jag också. Riktigt, riiiktigt trött! Ögonen har bara velat stänga sig hela dagen, svider gör dom också. Men kan inte sova, för då kommer jag aldrig i säng ikväll, & sen kommer jag va lika trött imorgon. Jag vet hur det är. Så nej, jag får gott hålla mig vaken. Ett tag iallfall. Bara en dag, sen kan jag sova ut på onsdag. Inte helt fel med studiedag.
ha en bra dagY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar