onsdag 15 april 2009

Stockholm!

Ja, idag stog stockholms resa på schemat, så fick gå upp tidigare än vad jag egentligen klarar av. Trodde jag skulle va halvt medvetslös men de va jag faktiskt inte. Det gick skapligt bra (y) Gick upp & fixade mig & sen promenerade vi iväg mot forum där vi skulle möta upp bussen.
Det blev en väldigt lång bussresa, men vi skrattade & hade kul så helt hemskt var det inte.

Första stoppet när vi kom fram var Armémuséet. Blev en kall & rätt så lång promenad dit. Mindre kul för mig som hade feber. Men solen sken på nästan hela tiden så.
När vi kom fram så gick vi in & började vi våran "mycke intressanta rundtur". Tror jag inte hörde ett enda ord av vad hon sa. Satt mest i min egna lilla värld. Mycke roligare :M Det tog inte lika lång tid än vad vi hade väntat oss så vi sprang runt på egen hand & tog lite kort ett tag.
Sen drog vi oss mot bussen för lunch. Men vi bestämde oss för donken istället ;) Efter mycke letande så hittade vi äntligen dit. Vi åt & sen fick vi gå ända tillbaks till riksdagen för våran andra rundtur för dagen.

Det var nog det tråkigaste jag nånsin har fått lyssna på, plus att jag mådde för jävligt & frös riktigt mycke. Men som tur var så var Markus snäll & lånade ut sin tröja till mig :) de hjälpte vill jag lova.
När det väl var slut så fick vi äntligen gå runt själva på stan i en timme eller två. Men i stockholm så är inte två timmar mycke. Vi hann kanske med fyra affärer innan vi var tvungna att gå tillbaka. Hittade inte ett skit! Kändes kul (y) de enda jag fick var rejält ont i fötterna.
Vi kom tillbaka till bussen kvart i fem ungefär & sen bar det av mot hallsta. Jag lyckades faktiskt somna en liten stund på vägen, så rätt som det var va vi hemma.

Så nu sitter jag här med feber. Måste verkligen lägga mig & vila. Hatar att va sjuk, men börjar vänja mig -.-
Ha en bra kvällY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar