fredag 24 april 2009

Helg

Åh vilken härlig dag jag har haft! Vaknade vid sju eller så & var faktiskt rätt så pigg, blir alltid pigg när jag ser vem som har smsat :) varje morgon likadant haha. Gick upp & fixade mig & efter en stund ringde Lisa, "ville bara se så att ni inte försover er igen". Det var ju omtänksamt eftersom att vi hade engelska nationella första lektionen, i största klassrummet jag nånsin har setat i tror jag. Ingen aning hur det gick heller, men jag skrev så jag fick skrivkramp iallfall så.. kändes rätt okej iallfall.
Efter lunchen hade vi svenska, skulle förbereda oss lite inför ännu en uppsas skrivning på måndag, men då blir den på svenska. Tror inte att de kommer gå särskilt bra, till & med Anna sa att det kan vara rätt så svårt. Men men de visar sig.
Efter svenskan hade vi bara historia kvar, samhällen var inställd. Rätt så skönt! Vi satte oss ute en stund innan vi gick började historian. Gud va skönt det var, solen brände på som bara den. Men hann inte sitta ute länge, fick nästan ångest när man var tvungen att sitta inne i tråkiga skolan istället för att sitta ute.
Så nu är det äntligen helg. Det känns faktiskt lite extra skönt den här helgen :M
Ikväll blir det Ängsö.. vet inte vad jag tycker om det egentligen. Jag vill åka men jag kommer ångra mig så fort vi kommer dit säkert. Jag är så rädd av mig, plus att Mikko säkert kommer skrämma halvt ihjäl mig. Men om det är alldeles för läskigt så kan man ju alltid stänga in sig i bilen ;) Men innan vi åker dit så blir det lite fredagsmys här hemma med pizza osv. Kanske en film hemma hos Mikko för att tagga inför kvällen? Det visar sig. Jag bloggar lite senare, om vi överlever 8-)
ha en bra dagY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar