fredag 1 maj 2009

Valborg

Torsdag:
Hade en riktigt skön dag i skolan. Idrott, massage & ljud, fixade klart vårat radioprogram. Äntligen är det klart! Slipper Börjes tjat.
Drog hem & Hampus kom nästan på en gång. Duschade medans han kikade tv & sen fixade jag mig mesta av tiden. Men hann självklart med lite mys också :*
Grabbarna kom över runt sju tror jag, förfestade en stund innan resten kom & festen flyttades över till altanen. Riktig vårkänsla var det att sitta där i vårsolen & bara dricka & ta det lugnt.
När klockan började närma sig tio så var alla alla goa & glada. Riktigt härlig kväll hade jag. Hoppas att ni med hade det bra.
Fredag:
Vaknade vid nio imorse av att Hampus började kramas. Trodde klockan var sent på eftermiddan för jag kände mig rätt så pigg, men det var alldeles för tidigt för mig så jag somnade om. Vaknade vid halv två nästa gång & var rätt så pigg. Låg kvar en stund i sängen & mös innan vi gick upp & började städa. Det tog längre tid än vad jag hade väntat mig, men hann klart innan våran skjuts kom iallfall.
Sitter hemma hos pappa nu. Dom har gäster, inte vad jag är på humör för idag. Blir väll tidigt i säng så man orkar med morgondagen, då är det party igen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar